آخرین تحولات لبنان

وزیر آموزش و پرورش دانش آموزان امروز را سربازان مبارزه با استکبار دانست و گفت: با تربیت و پرورش دانش آموزان، همچنان استوار و مقاوم در مقابل دنیای استکبار می‌ایستیم.

کاظمی: دانش آموزان امروز سربازان مبارزه با استکبار هستند

علیرضا کاظمی در اجلاس بین‌المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی که در سالن اجلاس سران برگزار شد، اظهار کرد: نهادینه کردن ارزش‌های دینی، انقلابی و قرآنی در نسل جدید مهم‌ترین وظیفه تعلیم و تربیت است.

وی با بیان اینکه سربازان مبارزه با استکبار، دانش آموزان امروز هستند، افزود: باید ارزش‌ها و باورهای قرآنی را به نسل جدید منتقل کنیم.

وزیر آموزش و پرورش ادامه داد: همه تلاش خود را به کار می‌گیریم که صدای کودکان و نوجوانان غزه و لبنان باشیم و این عرصه تربیتی را در نظام تعلیم و تربیت حاکم کنیم.

کاظمی خاطرنشان کرد: با تربیت و پرورش دانش آموزان، همچنان استوار و مقاوم در مقابل دنیای استکبار می‌ایستیم.

وی با تاکید بر اینکه پیروزی از آن جبهه حق است، گفت: امیدوارم هرچه در سرزمین غزه و لبنان رخ می‌دهد، آغاز پیروزی بزرگ برای اسلام و جبهه حق در عرصه بین المللی باشد.

وزیر آموزش و پرورش با گرامیداشت شهید محمد الدره نوجوان شهید فلسطینی، وی را نماد مظلومیت دانش آموزان غزه و لبنان دانست و گفت: دانش آموز محمد الدره در اوج مظلومیت و بی دفاعی و در آغوش گرم پدر بی‌پناه و بی سنگر در معرض دید جامعه جهانی و سکوت جامعه جهانی به شهادت رسید.

کاظمی ادامه داد: امروز خوشحالیم که شهادت این عزیزان نه تنها حرکت مقاومت را در مواجهه با دنیای استکبار کُند نکرد بلکه شتاب بیشتری داد و امروز بعد از یک سال اسرائیل غاصب جنایتکار وحشی را از پا درآوردند.

وی خاطر نشان کرد: دانش آموزان و جوانان و نوجوانان فلسطینی و لبنانی با مقاومت خودشان و با برخورداری از کمترین امکانات و تسلیحات در مقابل یک رژیم سرتاپا مسلح و وحشی ایستاده‌اند.

وزیر آموزش و پرورش با تاکید برا ین که مسئولیت داریم تا صدای مظلومیت دانش آموزان غزه و لبنان باشیم و در این مسیر باید فرهنگ ایثار و شهادت را در میان دانش آموزان نهادینه کنیم، افزود: امروز دانش آموزان جمهوری اسلامی ایران در سراسر این کشور عزیز صدای مظلومیت این دانش آموزان هستند.

وی به برگزاری بیش از ۷۰۰ اجتماع بزرگ دانش آموزی با محوریت شعارهای مقاومت در کشور اشاره کرد و گفت: نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت یکی از مهمترین مسئولیت‌های نظام تعلیم و تربیت است.

هفتمین اجلاس بین المللی همبستگی با کودکان و نوجوانان فلسطینی و گرامیداشت شهادت سیدحسن نصرالله و اسماعیل هنیه با حضور نمایندگان جبهه مقاومت عصر دوشنبه در سالن اجلاس سران برگزار شد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.